Avatar billede gic2k3 Nybegynder
09. oktober 2007 - 17:24 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Deskjet 450 printer på Windows Vista

Hej Eksperten

Har fået en bærbar Acer som jeg meget gerne vil have sat til min gamle deskjet 450 printer..I følge Hp's hjemmeside skulle Vista selv installere de drivere som den skal bruge, men nej...
Har søgt på nettet og fundet dette..Har man købt en OEM version af Vista, ligger alle drivere til Hp's printere, men har man fået en Retail version er det ikke sikkert...
Har ringet til HP men efter som mit produkt er fra 2004 er det ikke Hp's problem mere...TAK HP FOR DEN GODE SERVICE...
Har I en løsning..
13. oktober 2007 - 14:12 #1
hvis din DJ450, er en af disse 3:
http://h20180.www2.hp.com/apps/Lookup?h_lang=da&h_cc=dk&cc=dk&h_page=hpcom&lang=da&h_client=S-A-R302-1&h_pagetype=s-002&h_query=deskjet+450&submit.x=10&submit.y=7

Så er der da Vista drivere til download
Du kan jo også prøve at lave en manuel installation af en printer, og se om den er med på listen.
Avatar billede gic2k3 Nybegynder
13. oktober 2007 - 19:12 #2
Nej der er ingen til download..De fortæller bare at driverne er installeret i Vista og at det hele installere sig selv ved tilslutning af Deskjet 450..
Og det passer ikke...
Har siden snakket mange timer med HP i telefonen og de har åbnet en sag angående problemet...og de har næsten og også kun næsten indrømmet at de har flere problemer med printere og de preinstallerede drivere i Vista..
13. oktober 2007 - 20:56 #3
Beklager, du har ret, der ingen driver :(.
13. oktober 2007 - 20:59 #4
Du kan prøve at stille spørgsmålet til ham her:
http://peter.mpbrun.dk/
Hvis ikke der er nogen på her eksperten der kan hjælpe.
Avatar billede gic2k3 Nybegynder
14. oktober 2007 - 08:22 #5
tak for linket kigger på det..
Avatar billede gic2k3 Nybegynder
17. februar 2008 - 23:59 #6
Har endelig fået et svar fra HP...
De under støtter ikke denne printer med Vista