Avatar billede coolfish Nybegynder
09. oktober 2007 - 09:33 Der er 3 kommentarer

Se Åben Filer -Net

Hey..

Jeg har brug for at se om nogle der har Åben (Aktive) filer på Win2k3 Share.
Fra en XP

Er der nogle der har en ide om hvordan. eller om der nogle gratis programmer.
Avatar billede pbj_dk Nybegynder
09. oktober 2007 - 09:59 #1
Jeg bruger FileMon. Den er gratis og du kan hente den her: http://www.microsoft.com/technet/sysinternals/FileAndDisk/Filemon.mspx

Men du skal starte den på din server direkte for at den virker. Men jeg antager du har Remote skærm på din XP maskine til serveren som adm. alligevel ? Så kan du jo kigge i den, ad den vej ;-)

/Peter Brøsted Jensen
Avatar billede coolfish Nybegynder
09. oktober 2007 - 10:33 #2
Er i et forsøg. ved at arbejde på serverer uden brug af Fjernskrivebord.

Alt skal forgå med Client software. fra en XP
Avatar billede pbj_dk Nybegynder
09. oktober 2007 - 10:59 #3
Den kan den faktisk også... har lige checket. Den har faktisk også en netværks modul ;-)
"Select the Network menu item to monitor accesses to any network resources, including remote shares and UNC path name accesses to remote volumes."

Vidste jeg faktisk ikke ( så lærte jeg også noget nyt i dag) :-D