Avatar billede nitte Nybegynder
08. oktober 2007 - 22:44 Der er 3 kommentarer

Backup af iTunes sange?

Goddag
Har lidt et dumt spørgsmål. De sange man har købt og downloadet fra iTunes er de altid gemt på ens bruger. Eller er det noget man selv skal lave backup af, hvis man nu skal formatere. Hvis man skal lave backup, hvor ligger de her sange så henne?
På forhånd tak
Avatar billede mr-buchwald Nybegynder
09. oktober 2007 - 16:37 #1
Hvis du flytter musikken over på en anden computer, kommer der en boks frem, hvor den beder dig skrive adgangskoden til din apple-account. Derefter vil musikfilen så blive låst op.
Sangene skulle gerne ligge inde i mappen musik (hvis du bruger XP el. Vista). Der ligger en mappe ved navn iTunes. Den kan du bare kopiere. Så får du hele dit bibliotek med alle sange du har købt fra iTunes Music Store. Når du vil ligge musikken til den nye harddisk, skal du bare ligge den i mappen musik. Så skulle iTunes selv finde frem til biblioteket igen.
Avatar billede mr-buchwald Nybegynder
26. februar 2008 - 19:24 #2
Løste det dit spørgsmål nitte? :)
Avatar billede mr-buchwald Nybegynder
31. maj 2009 - 09:22 #3
Hmm.. denne tråd bliver vist aldrig lukket...