Avatar billede staggerlee Nybegynder
08. oktober 2007 - 20:39 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Glemt password

Jeg har en bekendt, der har en bærbar computer, som hun ikke kan huske passwordet til, da hun ikke bruger den ret ofte. Er der nogle måder, hvorpå man kan nulstille passwordet - evt. vha. en boot-cd e.l? Det er en computer, der er en tidligere arbejdscomputer, så den er tilmeldt et domæne, og der er bl.a. sat nogle group policies for den. Derfor vil et tillægsspørgsmål være, hvordan man melder den ud af domænet og gør hende til lokaladministrator på den, så hun bl.a. ikke behøver at skifte password hver måned?
Avatar billede hcma Novice
08. oktober 2007 - 21:13 #1
Avatar billede Slettet bruger
08. oktober 2007 - 21:19 #2
Avatar billede Slettet bruger
15. november 2007 - 19:43 #3
hallooooo
Avatar billede staggerlee Nybegynder
22. november 2007 - 09:41 #4
Hej. Jeg undskylder forsinkelsen. Men, de løsninger I beskriver virkede desværre ikke. Hun var nødt til at kontakte den administratoren og få ham til at låse den op. En af jer kan bare skrive et svar, hvis I vil have points
Avatar billede Slettet bruger
22. november 2007 - 09:42 #5
:o)