Avatar billede lmc Nybegynder
08. oktober 2007 - 18:21 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvad er "plscd.exe"

Mit Mcafee program ved ikke hvad det er, og spørger om jeg vil gi' det tilladelse til at gå på internettet, men jeg ved ikke hvad det er, og kan ikke rigtig finde noget på det, på nettet.

Så det kune jo tænkes at en her inde ved hvad det er for et program.
Avatar billede squazz Novice
08. oktober 2007 - 18:56 #1
Jeg har siddet og søgt lidt på google, og selv kan jeg ikke finde ud af HVAD det er, men man bliver på MANGE sider opfordret til at køre en scanning: http://www.liutilities.com/products/wintaskspro/processlibrary/plscd/
Nogle steder står der at det er uønsket program, andre det modsatte
Avatar billede lmc Nybegynder
08. oktober 2007 - 19:53 #2
Avatar billede squazz Novice
11. oktober 2007 - 11:22 #3
Hmm, det lader ikke til at der egentligt er nogen der kender det...
Jeg ville nok sige at du skal blorkere det, og hvis et af dine programmer så ikke virker optimalt derefter, ved du hvilket program der tilhører, du kan jo altid fjerne blorkeringen igen...
Avatar billede squazz Novice
12. november 2007 - 12:29 #4
Intet svar?
Avatar billede squazz Novice
23. december 2007 - 19:47 #5
respons?
Avatar billede squazz Novice
27. januar 2008 - 21:06 #6
Hmm?
Avatar billede lmc Nybegynder
07. februar 2011 - 08:14 #7
tak