Avatar billede imma Forsker
07. oktober 2007 - 21:14 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Problemer med at fjerne et program

Hejsa

Har en ven som lige har købt en bærbar i føtex - og har installeret et program der hedder maple 11 et matematik program . men det vil ikke uninstalles - eller slettes - hvordan får jeg det væk- jeg er nødt til at fjerne det- for ellers kan man ikke installere en ny version af programmet - hjælp hjælp...
Avatar billede vejmand Juniormester
07. oktober 2007 - 21:17 #1
Lav en systemgendannelse fra før programmet blev installeret...
Avatar billede vejmand Juniormester
07. oktober 2007 - 22:10 #3
Hjalp det?
Avatar billede imma Forsker
07. oktober 2007 - 22:13 #4
nej desværre for der er kun 5 forskellige gendannelsespunkter - og den laver fejl hver gang jeg kører systemgendannelsen - lidt irriterende.
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. oktober 2007 - 22:36 #5
"det vil ikke uninstalles - eller slettes"

Ligger der ikke en uninstall.exe i programmets mappe?
Avatar billede imma Forsker
07. oktober 2007 - 22:48 #6
nej desværre - plus at nu er der ingen mapper - men det findes åbenbart stadig somewhere i systemet
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
07. oktober 2007 - 23:07 #7
Rens op med dette program, kør det flere gange i register og hvis ikke det er nok, så se om du ikke kan slette programmet under værktøjer, afinstaller programmer.
http://www.spywarefri.dk/manualer/ccleaner-manual.htm
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
09. oktober 2007 - 09:05 #8
Lykkedes det?
Ellers afviser du bare mit svar :)
Avatar billede imma Forsker
09. oktober 2007 - 10:22 #9
Jeg måtte ind i registreringsdatabasen og fjerne det.. så det lykkedes på andet vis.
Avatar billede imma Forsker
09. oktober 2007 - 13:23 #10
Jeg måtte ind i registrerings databasen og fjerne det helt- juhuu det lykkedes - ikke ved hjælp af det program - men du får stadig pointene for din hjælp
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
09. oktober 2007 - 13:34 #11
Takker, håber du kan bruge programmet alligevel, bare husk at vælge Yahoo Toolbar fra ved installering. :)