Avatar billede bris Nybegynder
05. oktober 2007 - 09:49 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

PLugin til eclipse

Hejsa. Jeg har lavet et plugin i eclipse, som virker helt efter hensigten. Men jeg kan godt tænke mig at "release" det, så kunder bare kan få sendt plugin´et - Altså jar filen (og måske og noget manifest.mf)..
Når jeg kører den export wizard, som man kan finde når man åbner plugin.xml, så producrer den godt nok en .jar fil, men det hjælper ikke noget, når man ligger den ind i plugin biblioteket i eclipse (og man kan se, at eclipse ikke har fundet den)..
Er der nogen der kan hjælpe mig med hvordan man lige griber det an, med at bygge en plugin til videre distribution?
Avatar billede Slettet bruger
05. oktober 2007 - 16:43 #1
Prøv at starte Eclipse op med en -clean.
Avatar billede Slettet bruger
05. oktober 2007 - 16:46 #2
Hvis du eksporterer fra Export (i fil-menuen), så skal du huske at vælge "Deployable plug-ins and fragments" under kategorien "Plug-in Development".

Du fortæller dog at du eksporterer fra Plugin-editoren, så det er nok ikke her problemet foreligger.

.... og et svar :-)
Avatar billede Slettet bruger
05. oktober 2007 - 16:48 #3
Hov...

og med henblik på distribution af plugin'et - så kan du jo vælge at distribuere dit plugin vha. et update site (kræver dog at du laver en deployable feature).

Mere information herom:

http://www.eclipse.org/articles/Article-Update/keeping-up-to-date.html
Avatar billede bris Nybegynder
05. oktober 2007 - 19:15 #4
Jeg prøver at starte op i morgen med en -clean. Jeg har desværre ikke mulighed for at bruge et update site. Men ellers også en mulighed.