Avatar billede kiilerrich Nybegynder
03. oktober 2007 - 19:45 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Fjern tekst i celle

Jeg her en masse celler hvor der står "EUR 26.00" i samme celle. Er der en måde hvor jeg kan få den til at fjerne "EUR", så der kun står "26.00"...?
Avatar billede vejmand Juniormester
03. oktober 2007 - 19:49 #1
Rediger -> Erstat -> Under "Søg efter" skriver du "EUR 26.00" -> Under "Erstat med" skriver du "26.00" -> Klik på "Erstat alle"
Avatar billede kiilerrich Nybegynder
03. oktober 2007 - 20:00 #2
Øhh... Skulle måske lige sige at det er flere forskellige felter. fx. felt b2 står der "EUR 26.00" og B3 står der "EUR 27.50" osv. der ned af. Talet er forskellig men EUR står i dem alle...
Avatar billede vejmand Juniormester
03. oktober 2007 - 20:06 #3
Rediger -> Erstat -> Under "Søg efter" skriver du EUR -> Under "Erstat med" skal feltet være blank -> Klik på "Erstat alle"
Avatar billede kiilerrich Nybegynder
03. oktober 2007 - 20:10 #4
Takker... Det var det jeg skulle bruge...
Avatar billede vejmand Juniormester
03. oktober 2007 - 20:13 #5
Velbekomme, du lukker spørgsmålet ved at markére mit navn i boksen nederst til venstre, og derefter klikke på "Accepter".  :-)
Avatar billede kiilerrich Nybegynder
03. oktober 2007 - 21:01 #6
Tror den er lukket nu... Har trykket "Accepter" til dig...