Avatar billede ebe Praktikant
03. oktober 2007 - 12:38 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Billig webhotel med god cms side

Hej,

firmaet vil gerne overføre sin hjemmeside til et hosted cms system. Hvem skal man bruge?

Udbyderen skal også kunne være behælpelig med oprettelsen og vedligeholdelsen af siden.

venlig hilsen Ebe
Avatar billede olebole Juniormester
03. oktober 2007 - 12:48 #1
<ole>

Det lyder, somom du har brug for et webbureau ... ikke et hostingfirma

/mvh
</bole>
Avatar billede djqd Nybegynder
03. oktober 2007 - 13:42 #2
Hvis det er oprettelse af webhotel og vedligholdelse af hjemmeside hvor I ikke selv skal kunne rette osv. så står vi da gerne til rådighed.

Du kan skrive til os på info@qnew.dk så kan vi da tage en snak omkring jeres ønsker m.v.

Pft Jesper
Avatar billede superbent Nybegynder
03. oktober 2007 - 18:32 #3
Hvilket CMS system ønsker du ebe? CMSimple? Joomla!?
Avatar billede ebe Praktikant
03. oktober 2007 - 18:53 #4
Det ved jeg ikke, jeg har ikke forstand på cms... men det er et entreprenørfirma, hvor datteren indtil nu har strikket noget sammen med et eller andet hjemmesideprogram. Nu ville det være fint, hvis det kom over på cms, måske med lidt hjælp fra udbyderen, og de så selv kunne vedligeholde det.

djqd>> hvad er det for et firma, og hvad er prisniveauet?
Avatar billede it-dk Nybegynder
03. oktober 2007 - 19:35 #5
Jeg ved at www.intergate.dk har et cms system. Bruger selv intergate.dk men ikke deres cms. Prøv evt at se mere på www.hostindex.dk
Avatar billede superbent Nybegynder
03. oktober 2007 - 21:29 #6
ebe: vi kan godt hjælpe dig med hosting samt et cms system med eget design. Vedligeholdelse kan laves selv med cms, og hvis der er noget der er nødvendig kan du bare tage kontakt til os. Pris, afhængig af præcise ønsker, omkring 2000-2500 kr.
Du kan kontakte på daniel.chr@gmail.com

daniel.chr (at) gmail (dot) com
Avatar billede ebe Praktikant
06. oktober 2007 - 09:58 #7
Jeg har givet svarene videre til rette vedkommende, og vender tilbage når der er besluttet noget. Hvis der er nogen som gerne vil have points nu, må I gerne lægge et svar så deler jeg ud.

venlig hilsen Ebe
Avatar billede ebe Praktikant
24. oktober 2007 - 18:21 #8
Hej, der er ikke nyt i sagen, men vil i være venlig at lægge et svar, så jeg kan lukke?

venlig hilsen Ebe
Avatar billede it-dk Nybegynder
24. oktober 2007 - 19:07 #9
Håber du finder en god løsning.
Avatar billede ebe Praktikant
29. oktober 2007 - 13:00 #10
Ser ikke ud til at der kommer flere svar, så jeg lukker.  Tak for hjælpen!