Avatar billede oergaard Nybegynder
02. oktober 2007 - 11:25 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Indsæt tekstfelt i Word 2007

Efter jeg er skiftet til Office 2007 har jeg ikke kunne finde ud af at indsætte et tekstfelt i Word.

Er der nogen der kan hjælpe?
Avatar billede caslin Nybegynder
02. oktober 2007 - 11:47 #1
Hej oergaard,
hvad mener du med tekstfelt ..... er det en tekstboks eller ?
Avatar billede oergaard Nybegynder
02. oktober 2007 - 12:13 #2
Når man opretter en formular har man mulighed for at indsætte et tekstfelt - det er dette tekstfelt, jeg ikke kan finde i det nye Word.
Avatar billede t3ch Nybegynder
02. oktober 2007 - 12:13 #3
Gå op i Indsæt, vælg "Tekstboks" eller "Sidehoved", alt efter hvad du mener. Står på de store iconer midt i menuen.
Avatar billede t3ch Nybegynder
02. oktober 2007 - 12:14 #4
Ligger her: Indsæt > Hurtig dele > Felt
Avatar billede oergaard Nybegynder
02. oktober 2007 - 12:19 #5
Ja der ligger felterne, men jeg kan ikke finde feltet tekstfelt - eller FORMTEXT
Avatar billede word-hajen Nybegynder
02. oktober 2007 - 14:22 #6
Alle felter/kontroller til formularer befinder sig på en fane - Udvikler-fanen - som er skjult som standard. Du skal derfor klikke på Office-knappen, Word-indstillinger, Populær, Vis udvikler-fanen i Båndet (har engelsk version, så bær lige over med mig, hvis ikke jeg rammer den helt rigtige ordlyd i den danske).

Klik derefter på Udvikler-fanen. Der har du alle de gamle felter/kontroller + lidt ekstra til rådighed.
Avatar billede oergaard Nybegynder
03. oktober 2007 - 11:22 #7
word-hajen> Det var da lige det jeg skulle ja. Smide du ikke et svar?
Avatar billede word-hajen Nybegynder
03. oktober 2007 - 12:36 #8
Det kan du tro, at jeg gør :-)
Avatar billede oergaard Nybegynder
03. oktober 2007 - 14:37 #9
Tak for hjælpen. :-)
Avatar billede word-hajen Nybegynder
03. oktober 2007 - 18:36 #10
Velbekomme.