Avatar billede www.duzer.dk Nybegynder
01. oktober 2007 - 19:06 Der er 7 kommentarer

Freelancer designer til betalt opgave

Hejsa!

Jeg skal bruge en freelancer designer til en grafisk opgave. Det drejer sig om udarbejdelse af et logo, en hjemmeside, brevpapir, visitkort samt logo til montering på bil.

Til hjemmesiden skal kun bruges selve designet - programmeringen klarer vi selv.

Tingene skal bruges til et nyt gulvservice firma, og logoet skal derfor være noget enkelt, da det jo skal kunne monterespå bil mv.

Opgaven vil være betalt. Mit "spørgsmål" er så om der er nogen herinde der ville være interrresseret i dette?

Såfremt der er dette, skal vi selvfølgelig se referencer, samt have en anslået pris.

Hilsen Casper
Avatar billede djqd Nybegynder
01. oktober 2007 - 20:29 #1
Hej Casper!

Du skal være så velkommen. Du kan skrive på info@qnew.dk med jeres ønsker og krav,
så kan vi jo se om det er noget vi skal samarbejde om.

Pft Jesper Q
Avatar billede Slettet bruger
01. oktober 2007 - 21:40 #2
Hej Casper

Jeg har et mindre webbureau sammen med en makker, vi ville gerne se nærmere på opgaven og lige snakke med jer for at finde frem til om vi kan leve op til jeres ønsker og krav og finde frem til en løsning der virker for alle parter.

Du kan se lidt mere om firmaet på www.device.dk, skulle du ønske mere information, eller har nogen spørgsmål, er du velkommen til at kontakte mig på osj@device.dk

Mvh
Ole Jørgensen
Avatar billede Himbear Nybegynder
01. oktober 2007 - 21:53 #3
Hej Casper,

Jeg vil også meget gerne tilbyde min hjælp. Jeg har erfaring med de ting du skal have lavet, også grafik til en bil.

Men kig på www.tinocordes.dk og se om du mener jeg kan bruges ;)
... og kontakt mig endelig på mail@tinocordes.dk

Med venlig hilsen
Tino Cordes
www.tinocordes.dk
Avatar billede triple-x Nybegynder
03. oktober 2007 - 20:42 #4
Du er velkommen til at kontakte mig på martin@tygsen.dk så fremviser jeg referencer
Avatar billede hcs Nybegynder
09. oktober 2007 - 18:41 #5
Hej Casper,

Hvis du ikke har fundet nogen endnu, er jeg meget interesseret. Jeg arbejder freelance indenfor hele det grafiske fag (trykt+web).
Du kan sende en mail til hs@kontrastonline.dk og så kan jeg eventuelt maile nogle referencer.

Mvh
Heidi
Avatar billede Slettet bruger
30. oktober 2007 - 23:06 #6
Hej Casper.

Som ovenstående, så er jeg også interesseret i at hjælpe dig, hvis du ikke har fundet nogen endnu.
Jeg har flere års erfaring indenfor hjemmeside design. Skriv til mig på admin@u-man.dk, så kan jeg også sende dit et link til min portfolio, så du kan se hvad jeg har lavet tidligere.

Med venlig hilsen
Thomas