Avatar billede hersker_dk Nybegynder
01. oktober 2007 - 14:37 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

MMC til Nokia 6230

Jeg har en Nokia 6230, hvor jeg skal have et større MMC kort til.
Kan dette kort bruges - Kingston MultiMediaCard mobile, 512MB: http://www.zitech.dk/Product/Details.aspx?ID=159029

Er der nogen, som har erfaringer med dette kort?

På forhånd tak.
Avatar billede caslin Nybegynder
01. oktober 2007 - 19:05 #1
Hej hersker_dk,
ja, kortet kan godt bruges og Kingston plejer at have ganske ok produkter. Hvis dit valg falder på et andet, end det du linker til, så skal du bare være opmærksom på at det skal være et dobbeltspændingskort (1,8/3,0 V).
Avatar billede hersker_dk Nybegynder
03. oktober 2007 - 11:29 #2
caslin
Tak for dit svar. Vil det være muligt at benytte samme MMC kort men på 1GB i stedet for 512MB? (jeg synes jeg har hørt at flere har problemer med at benytte store kort i deres nokia 6230 - vær opmærksom på, at det ikke er en 6230i).
Avatar billede caslin Nybegynder
03. oktober 2007 - 17:56 #3
hersker_dk,
jeg ved ikke hvorfor, men Nokia mener selv at 6230 kan køre op til 1GB, hvor 6230i kun kan tackle 512 mb. Jeg ved dog også, at 1GB kort til 6230 kan drille og at den har ekstremt langsomt ved at finde data på det. Tror du skal holde dig til 512 mb, så længe du har den fon du har ;-)
Avatar billede hersker_dk Nybegynder
04. oktober 2007 - 11:52 #4
super svar - godkendt :-)