Avatar billede nightcoder Nybegynder
01. oktober 2007 - 09:30 Der er 9 kommentarer

Design af logo

Hej

Har brug for at få udarbejdet et logo, så send mig jeres pris samt referencer. Den jeg vælger kommer nok til at udarbejde videre med min grafiske identitet i form af brevpapir, visitkort osv. hvis det har interesse. Men i første omgang er jeg bare interesseret i et logo. nightcoder@hotmail.com

Mvh. Dennis
Avatar billede sebbenbie Nybegynder
01. oktober 2007 - 14:41 #1
Nu har jeg ikke før prøvet af lave tryk og logoer osv. til brevpapir og visitkort mm., men tager jeg helt fejl, hvis jeg siger, at det ikke bare kan laves som JPG fil ? Er det ikke noget, der skal laves i et specielt program ? Men hvis ikke det er det, så kunne jeg godt være interesseret.
Avatar billede fey.dk Nybegynder
01. oktober 2007 - 15:33 #2
JPG? Du må være vanvittig :)

Logoer og alt der skal på tryk skal være i vektor format (JPG, PNG, TIFF osv. er raster format) og udarbejdes ofte i Illustrator.

Dennis, hvis du ikke finder nogle herinde kan jeg anbefale designoutpost.com. Der fik jeg mit logo lavet af en professionel designer til billig penge (~ under 3k). Tilsvarende herhjemme havde kostet mindst det dobbelte.
Avatar billede sebbenbie Nybegynder
01. oktober 2007 - 15:47 #3
fey.dk - Jeg spørger også, om det ikke er muligt at lave det i JPG, så jeg ved godt, at det ikke er muligt i JPG, men jeg var ikke sikker, fordi jeg ikke vidste, hvad for et filformat, det skulle være.
Avatar billede Himbear Nybegynder
01. oktober 2007 - 23:25 #4
Jeg sender dig en mail.

Med venlig hilsen
Tino Cordes
www.tinocordes.dk
Avatar billede Kengun Praktikant
09. oktober 2007 - 12:36 #5
Det afhenger vel lidt af hvor logoet skal bruges. Skal det f.eks. bruges på en webside så er jo jpg formatet helt fint at bruge. Hvis øpløsningen er høj så kan det da også bruges på brevpapir og visitkort, vil jeg tro. Ulæmpen med jpg og andre raster format er blandt andet at man ikke kan gøre logoet større, noget man kan hvis det er lavet i vektor format.
Avatar billede levil Nybegynder
30. oktober 2007 - 11:27 #6
Er denne opgave løst?
Avatar billede nightcoder Nybegynder
31. oktober 2007 - 09:59 #7
Ikke endnu, desværre..
Avatar billede -flow- Nybegynder
02. november 2007 - 14:25 #8
har set at opgaven ikke er løst så sent som i forgårs.. jeg har tilføjet dig msn..
Altså hvilket format skal det så bruges i? Men hvad er det til?
Avatar billede levil Nybegynder
11. december 2007 - 18:18 #9
Er opgaven stadig ikke løst?