Avatar billede rayjam82 Nybegynder
30. september 2007 - 17:20 Der er 3 kommentarer

Outlook 2003 påmindelser forsvinder ikke!!

Hej alle!!
Jeg har et meget irriterende problem med påmindelser i Outlook 2003. I min kalender har jeg 5 gamle påmindelser der popper op hver gang jeg åbner Outlook. Jeg afviser dem selvfølgelig men ved næste påmindelse står de der igen.
Jeg ka ikke finde en løsning her på siden som beskriver mit problem. Ka i Hjælpe mig! Det skal dertil siges at jeg har afinstalleret hele systemet men fejlen ligger også i min backup.
Avatar billede grisling1978 Nybegynder
30. september 2007 - 17:25 #1
Halløj der,
slet de 5 påmindelser, som giver problemer - hvis det har værdi for dig at have dem i kalenderen, så genopret dem efterfølgende som nye aftaler de pågældende dage => tag ny backup.
Så burde du være sluppet af med problemet, også på backup'en.
Avatar billede rayjam82 Nybegynder
30. september 2007 - 18:34 #2
Hej Grisling!
Joo ser du jeg er meget ligeglad med de aftaler og de er også slettet, men påmindelserne er der stadig.??? Hvorfor!!! spørger du sikkert også dig selv.!!!
Avatar billede caslin Nybegynder
01. oktober 2007 - 10:40 #3
Hej rayjam82,
har du prøvet at køre et patch som hedder "Cleanreminders" ?
Prøv at kigge på MS site : http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;296192

En anden ting : De påmindelser som driller - er de kommet via mødeindkaldelser, som du har fået via email ? Hvis emailen med mødeindkaldelsen ikke er slettet, så har jeg tidligere set det give problemer. Spørg mig ikke hvorfor....  :-)