Avatar billede allround Nybegynder
30. september 2007 - 16:41 Der er 1 kommentar

Vita MCE S3 Standby, Virker kun første gang efter reboot

Jeg har en hjemme bygget media center pc der kører Vista 64bit.

Den har upåklageligt kunne gå i S3 standby. vågne op, optage det den skulle for derefter at lægge sig til at sove igen.

Det vil den ikke mere, jeg kan manuelt sætte den i standby første gang efter en reboot, derefter slukker den bare skærmen ved automatisk/manuelt standby.

Jeg har prøvet at indstallere MST http://www.xs4all.nl/~hveijk/mst/indexe.htm
Det gør ingen forskel.
Jeg har sat alle enheder i device manager til ikke at kunne starter pc'en på nær min remote.

Problemet opstod formentligt i forbindelse med at jeg installerede orb - www.orb.com.
Hvilket jeg har afinstalleret igen.

Håber der er nogen der har et par tips eller gode råd, for nu er jeg kørt fast.
Avatar billede allround Nybegynder
10. oktober 2007 - 10:40 #1
Kom nu der må da være nogen der har et bud!!!