Avatar billede xvid Seniormester
30. september 2007 - 11:09 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

IE7 lille prob

jeg har hentet ie7 og har fundet ud af at jeg ikke kan logge ind på min email korrekt og kan ikke hente filer.

hvad gør jeg for at komme til det igen?
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. september 2007 - 12:01 #1
Køb en morris mascot og kør til tyskland og tilbage så virker det...
Hjalp det? Nej vel!

Så giv flere oplysninger så vi har en chance for at se hvor problemet ligger :)
Avatar billede xvid Seniormester
30. september 2007 - 12:54 #2
1 det er "Din browser understøtter ikke javascript"

2 sikkerhedsinstillinger tillader ikke at denne fil hentes

hvordan ændre jeg det?
Avatar billede xvid Seniormester
31. oktober 2007 - 17:36 #3
har købt en morris mascot og nu er tingene som de skal være, så ikke mere bøvl

john tak for dit svar det virkede ;-)
Avatar billede johnstigers Seniormester
31. oktober 2007 - 20:36 #4
ok ;
Så afvis dit
Accepter mit
Så er vi kvit
Avatar billede johnstigers Seniormester
31. oktober 2007 - 20:36 #5
Du afviser selvfælgelig bare :D
Avatar billede justrace Novice
11. december 2007 - 11:46 #6
Om ikke andet, så for at i får en mail, så der kan lukkes. :)). Noget helt andet, john_stigers, virker det med maskotten på andre pc-relaterede problemer? så kan der være en fed fidus i at blive forhandler. Jeg har i hvertfald i min tid med pc haft brug for mange ture til tyskland.