Avatar billede nighthawk_junior Nybegynder
29. september 2007 - 19:36 Der er 1 løsning

Samsung SH-S203B - SATA Firmware Problem

Kære Eksperter.

Jeg er løbet ind i et problem som jeg ikke kan løse. Jeg kan simpelthen ikke få denne Samsung Sh-S203b Sata dvd brænder til og fungere ordentligt sammen med min pc. Umiddelbart for mig virker det som om, at WinXP ikke finder den som en Sata brænder, men nærmere som en almindelig ide brænder.

Problemerne ligger i at jeg ikke kan boote op fra dette drev under opstart af computer, og samtidigmed kan jeg ikke opdatere brænder til den nyeste firmware.

Bundkort : Asus A8V Deluxe
Brænder  : Samsung SH-S203B

Håber jeg har forklaret det nogenlunde, og at i kan hjælpe mig.
Avatar billede nighthawk_junior Nybegynder
30. september 2007 - 14:37 #1
Fandt selv løsningen. Problemet ligger i at mit Asus a8v deluxe bundkort, med Via chipset ikke understøtter Sata DVD drev.