Avatar billede paak Nybegynder
29. september 2007 - 17:45 Der er 3 kommentarer

Vista kan ikke starte efter dvale

Hej.
Igår da jeg lukkede min computer ned, satte jeg den på dvale. Nu hvor jeg igen skal bruge den, kan jeg ikke rigtig gøre så meget. Når jeg tænder den, kommer den til dér hvor der står føglende:
Det senetste forsøg på at fortsætte systemet fra den tidligere placering mislykkedes. Vil du forsøge at fortsætte igen?
Brug piletasterne til at fremhæve dit valg.
1. Systemet Fortsættes
2. Slet gendannelsesdata, og fortsæt til systemstartmenuen
- Her virker mit tastatur ikke, hvilket jeg synes er meget besynderligt. Hvis jeg derimod går ind i min BIOS virker det helt fint.
Nogen forslag til hvordan jeg får gang i maskinen igen? :)
Avatar billede koldborg Nybegynder
29. september 2007 - 18:21 #1
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. september 2007 - 20:18 #2
koldborg - så vidt jeg kan se skal spørger downloade en update og installere denne...
Men hvordan gøres dette når maskinen ikke vil starte?

paak - gå i BIOS og find punktet der hedder noget lign. USB legacy support og sæt denne til enabled. Nu burde du kunne vælge i menu.
Avatar billede juleulven Nybegynder
01. oktober 2007 - 17:56 #3
har du en Lenovo bærbar/IBM? hvis ja så find thinkvantage support og kør en "system update". installer alle vigtige opdateringer...

det lyder nemmerlig som et problem jeg har haft på et par laptops i firmaet...