Avatar billede evilhomer15 Praktikant
29. september 2007 - 16:17 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Windows Vista Ultimate vs. Windows XP?

Hvilken af disse ville være bedst til Gaming i den nære fremtid?

Bare nævn 1 af disse og lille komentar hvorfor.
Avatar billede pr0nking Nybegynder
29. september 2007 - 22:22 #1
Med mindre du har diverse underlige og gamle hardwareenheder i din maskine, så er Vista glimrende til gaming - og vil også understøtte directX 10 - når detbegynder at blive interessant.
Avatar billede bramsing Nybegynder
29. september 2007 - 23:31 #2
Syntes der er for meget øvlebøvle med Vista og bl.a. komfabiliteten på nuværende tidspunkt.. Måske det bliver bedre når SP 1 kommer
Avatar billede juleulven Nybegynder
01. oktober 2007 - 17:58 #3
delte meninger om vista ... sidder du med ffv ny hardware og minimum 2gb ram så er vista glimrende ... men kan man ikke finde ud af, at sætte din maskine op vil man nok hurtigt blive frustreret...

men jeg bruger en 64bit vista ultimate og er vildt glad for den ...
arbejde, multimedie, spil mv...
Avatar billede evilhomer15 Praktikant
11. april 2010 - 22:19 #4
én af jer kan komme med et svar og få uddelt points.
Avatar billede bramsing Nybegynder
12. april 2010 - 08:35 #5
Well.. For min skyld kan du bare tage point'ne selv... Vi har jo ikke hjulpet dig i den forstand...
Avatar billede evilhomer15 Praktikant
12. april 2010 - 19:05 #6
Well ok.