Avatar billede zigarren Nybegynder
29. september 2007 - 14:27 Der er 2 kommentarer

Windows Live Messenger fryser når jeg logger ind.

Ja, som overskriften så fint beskriver fryser mit Windows Live Messenger HVER gang jeg logger ind. Jeg kan godt logge ind på andres computere, og andre kan godt logge ind på min computer.

Har prøvet at google problemet, og har kun fundet frem til at jeg skulle gå ind i registreringsdatabasen og slette: HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\MSNMessenger\Policies. Et af problemerne er bare at jeg slet ikke har den fil.

Jeg har prøvet at geninstallere op til flere gange, og tjekket for virus med flere forskellige skannere.

Har hårdt brug for jeres hjælp!
Avatar billede zigarren Nybegynder
29. september 2007 - 17:17 #1
Lige en lille tilføjelse: Når jeg går ind i fejlfinding, og søger efter fejl ved forbindelsen kan den ikke reparere "Hosts-fil".
Avatar billede bergses Nybegynder
30. september 2007 - 22:39 #2
Jeg har fået et lignende problem... Tror også det er bruger relateret, for det sker ikke for min kæreste, når hun logger på samme computer... Desuden har jeg samme problem på både min stationære og den bærbare.

I modsætning til dig kan jeg godt komme på messenger. Nogle gange sker det dog først op til efter 15min. Dvs. jeg åbner messenger og først f.eks. 5min efter logger jeg på. Ligeledes fryser min messenger ofte under samtaler el. spil. Jeg kan sagtens "tabbe" væk , men messenger er kold. Efter alt mellem 30 sec og 15min vender min messenger tilbage igen...

Jeg har prøvet at geninstallere, reparere uden held.
Any ideas ppl ? :)