Avatar billede KSN Mester
29. september 2007 - 11:02 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Finde kontakt personer på "Slave HD"

Mine forældres com brændte sammen i tordenvejr og det eneste som klarede den var deres HD, Nu har jeg sat den som slave og skal så finde deres kontakt personer. Hvor på HD´n ligger de?
Avatar billede be_nice Juniormester
29. september 2007 - 11:09 #1
Hej szafranski,

Hvilket mailprogram benyttede de - Outlook eller Outlook Express?

Dette har betydning for hvor de ønskede oplysninger er gemt/lagret.

Mvh.
Be_Nice
"Hver for sig kan vi alle en smule - men sammen kan vi det hele :o)"
Avatar billede moldtech Nybegynder
29. september 2007 - 11:09 #2
hvilket mail program brugte de før ???
Avatar billede KSN Mester
29. september 2007 - 11:11 #3
Standard i XP, sikker på det var Express.
Avatar billede KSN Mester
29. september 2007 - 11:14 #4
Kører selv med Vista. Så kan ikke finde ud af at åbne deres kontaktpersoner i Outlook Express i Vista
Avatar billede peet-49 Novice
29. september 2007 - 11:14 #5
De ligger som "wab"
Avatar billede be_nice Juniormester
29. september 2007 - 11:14 #6
Hvis der er tale om Outlook Express, gemmes alle oplysningerne omkring mail typisk på følgende placering:

Mail:
C:\Documents and Settings\BRUGERNAVN\Outlook Express
Kontaktpersoner:
C:\Documents and Settings\BRUGERNAVN\Application Data\Microsoft\Address Book\BRUGERNAVN.wab
Brugernavn = den profil der logges på med

Mvh.
Be_Nice
"Hver for sig kan vi alle en smule - men sammen kan vi det hele :o)"
Avatar billede be_nice Juniormester
29. september 2007 - 11:18 #7
Er der tale om Outlook, gemmes oplysningerne på følgende placering:

C:\Documents and Settings\BRUGERNAVN\Lokale indstillinger\Application Data\Microsoft\Outlook - filen kaldes archive.pst

Mvh.
Be_Nice
"Hver for sig kan vi alle en smule - men sammen kan vi det hele :o)"
Avatar billede KSN Mester
29. september 2007 - 11:19 #8
Tak til Be_Nice
Avatar billede KSN Mester
29. september 2007 - 11:21 #9
Hvor er det lige, den der Accepterer svar boks er blevet af?
Avatar billede KSN Mester
29. september 2007 - 11:21 #10
Nåh du (Be_Nice) har postet det som kommentar og ikke svar!
Avatar billede moldtech Nybegynder
29. september 2007 - 11:21 #11
man kan enten søge på
*.wab
eller *.pst

på den gamle harddisk

gem den fil du finder på dit nuværende skrivebord,
højreklik på filen og vælg åbn med dit nuværende mailprogram, så tror jeg at du finder det du søger
Avatar billede be_nice Juniormester
29. september 2007 - 11:24 #12
Hej igen,

Plejer normalt ikke at smide et svar uden at være sikker på at løsningen kan bruges :o)

Svaret kommer så her - jeg er glad for at du fik reddet deres data.

Tak for point - og god weekend.

Mvh.
Be_Nice
"Hver for sig kan vi alle en smule - men sammen kan vi det hele :o)"
Avatar billede be_nice Juniormester
04. oktober 2007 - 17:25 #13
Lukker du lige spørgsmålet?

Be_Nice