Avatar billede camillalouise Praktikant
28. september 2007 - 10:04 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Skal lave hjemmeside

Hej...Nogen der kender til et nemt sted at oprette en hjemmeside, - ved der findes en masse skabeloner, som lige er til at gå til, men hvilken synes i er nemmeste og smartest?
Og hvad med prisen? Håber I har tid at svare mig, da jeg er noget forvirret.......
Avatar billede bacardil Nybegynder
28. september 2007 - 10:34 #1
www.one.com eller www.surftown.dk er sikkert udemærket og har noget 3 klik og du er klar.
Avatar billede camillalouise Praktikant
30. september 2007 - 14:12 #2
Takker det må jeg lige prøve :o)
Avatar billede feliz Nybegynder
24. oktober 2007 - 23:59 #3
Hvis du ikke kender så meget til hjemmesider osv. så kan det være en god ide at starte med en gratis webhost. Jeg har tidligere brugt hotserv.dk , som nu desværre lukker. Et alternativ er http://frac.dk/
Avatar billede camillalouise Praktikant
22. november 2012 - 08:12 #4
svar
Avatar billede add2me.dk Nybegynder
04. december 2012 - 07:19 #5
hej
vi kan klare det hel  for  dig for 599 kr
www.expresscms.dk