Avatar billede winzi Nybegynder
27. september 2007 - 21:19 Der er 5 kommentarer

Driverer til Mobo: Gigabyte K8N-Pro SLI

Jeg har et spørgsmål angående driverer til mit mobo hvis jeg opgraderer fra WinXP til Vista.

Da jeg købte mit mobo fik jeg jo selvfølgelig en cd med, med diverse driverer. Fungerer disse også i Vista, eller skal jeg ud og finde nye?

Jeg skal vel ud og finde nye? Bla. pga 64-bit?

Nuværende OS: WinXP Pro 32-bit

Mvh
Casper
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. september 2007 - 22:36 #1
"Fungerer disse også i Vista, eller skal jeg ud og finde nye?"

Du skal gå på producentens website og hente Vista drivere.
64 bit drivere skal kun hentes hvis din Vista version er 64 bit.
Avatar billede winzi Nybegynder
27. september 2007 - 22:49 #2
Ja det ved jeg, mit vista er også 64-bit.

Men jeg synes bare ikke jeg kan finde driverer til vista.
Avatar billede Slettet bruger
30. september 2007 - 08:40 #3
http://www.giga-byte.com.tw/Support/Motherboard/Driver_List.aspx

den første driver jeg prøve åbnede kunne vista premium.
Avatar billede winzi Nybegynder
30. september 2007 - 10:23 #4
Men altså den cd man får med, den installerer flere driver, f.eks. driverer til USB osv.

Men kan man ikke hente en samlet pakke, for jeg synes kun jeg kan finde det hele delt op i diverse driverer til RADI, USB, chipset osv. Og der står ikke noget om Vista under OS:

http://www.giga-byte.com.tw/Support/Motherboard/Driver_Model.aspx?ProductID=1883
Avatar billede Slettet bruger
04. november 2010 - 08:15 #5
husk at lukke spørgsmål