Avatar billede nicocarlos Nybegynder
27. september 2007 - 17:51 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

CSS, html i MySQL problemer ved udtræk

Hejsa

Jeg har lavet en php side, som laver noget udtræk i en MySQL som indeholder noget html.

Problemet opstår når jeg henter mysql informationen ind på min php side og jeg f.eks. har brugt <center></center> på et stykke tekst.

Det der sker er at alt css/html efter dette simpelthen ikke får fat i css, det er som om at </center> er et slagt css lukke tag.

Ved ikke om det er mysql der er problemet eller css, men tænkte jeg ville smide det ind her fordi <u></u> og <i></i> virker fint :(

på forhånd tak
Avatar billede nicocarlos Nybegynder
27. september 2007 - 17:54 #1
Jeg har fundet en løsning, det er dog lidt omstændigt, nemlig at </p>billede<p> :D
Avatar billede w13 Novice
27. september 2007 - 18:47 #2
Så opret et svar og tag selv point :)
Avatar billede dkfire Nybegynder
27. september 2007 - 21:24 #3
<center></center> er en gammel html tag, du burde ikke bruge dette tag mere, brug hellere div eller span med css style til hver.

Hvis du gerne vil have rettet din fejl, hvordan ser din html så ud når du trækker ud af mysql ?+
Og hvordan trækker du din html ud ??
Avatar billede nicocarlos Nybegynder
29. september 2007 - 12:17 #4
Ja sorry, det var samme problem med <div>, men fandt ud af hvorfor så lukker.