Avatar billede Vase Praktikant
27. september 2007 - 17:23 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

starwars-agtig, pædagogisk animationsfilm om datas færd gn nettet

Jeg søger en mindre animationsfilm, der på en pædagogisk, underholdende og starwars-agtig måde forklarer, hvordan informationer sendes via netværk, og hvordan de enkelte ting som router, firewall osv. spiller ind, på "data-pakkens" farefulde færd gennem nettet.
Nogen der synes det lyder bekendt og tilfældigvis kan huske hvad den hedder -eller hvor den kan findes?
Avatar billede mikkel_sommer Nybegynder
28. september 2007 - 10:37 #1
Lyder spændende, er lige med på en lytter :)
Avatar billede killer_bee Nybegynder
28. september 2007 - 11:30 #2
den hed "Warriors of the net"
.. og her et link til online viewing:
http://www.archive.org/details/warriors_of_net
Avatar billede killer_bee Nybegynder
28. september 2007 - 13:58 #3
Den kan også downloades fra menuen til venstre, men ved ikke om det er lovligt eller ej. Den må ikke bruges kommercielt i hver fald.
Avatar billede Vase Praktikant
30. september 2007 - 17:22 #4
Tak for det! :)
De har også egen hjemmeside: www.warriorsofthe.net