Avatar billede lightyear Nybegynder
08. juni 2001 - 14:59 Der er 2 kommentarer

Tilføje en ekstra IP adresse til Win98SE

Hej alle.

Jeg har Pro@ccess ADSL og en lam præ-konfigureret router. Men jeg kan ikke både kører ftp-server, webserver, og surfe uden at skulle omkonfigurere min router, og det koster jo som bekendt 950,-  Så var det lige at jeg mener at have hørt at man i registreringsdatabasen kan tilføje en ekstra IP adresse til Win98 i registreringsdatabasen? Hvordan gør man lige det????

Tak for hjælpen på forhånd! =)
Avatar billede bugdk Nybegynder
08. juni 2001 - 20:14 #1
du skal bare åbne port 80 til webserver og port 21 eller 20 til ftp og til inet bruger du routerens ip!! + din udbyders dns

mvh bugdk
Avatar billede lightyear Nybegynder
09. juni 2001 - 10:55 #2
Du forstod mig vist ikke helt... Jeg skal have tilføjet ekstra ip-adresser til Windows (netkortet?) og *ikke* omkonfigurere min router.

Mvh.
Jens Chr.