Avatar billede kinn Nybegynder
27. september 2007 - 09:38 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

Hvordan laver jeg en netværksinstallation med se nr. Office 2007

Hvordan og hvilken fil skal jeg oprette eller rette i for at man kan installerer Office uden at skulle indtaste serienummeret hver gang . Jeg har lige købet 70 licenser med et serienummer så for ikke at skulle give mit se nummer ud ville jeg heller lave en fil under installationen som selv sætter det ind ......
Avatar billede venturer Nybegynder
27. september 2007 - 09:44 #1
Måske den her side kan hjælpe dig?
http://www.msfn.org/board/Office_2007_Unattended_Setup_and_Fine_tun_t72392.html

Jeg har ikke selv prøvet med 2007 endnu. Jeg ved blot at det er lidt anderledes end fra de tidligere version af Office.
Avatar billede psyclown Nybegynder
27. september 2007 - 09:44 #2
Avatar billede psyclown Nybegynder
27. september 2007 - 09:45 #3
hehe...det var sq lidt spørgst :)
Avatar billede venturer Nybegynder
27. september 2007 - 10:27 #4
Jeg kom altså først :P
Avatar billede psyclown Nybegynder
27. september 2007 - 10:33 #5
Det gjorde du ihvertfald hehe...så længe det hjælper ham/hende, så  er jeg tilfreds :)
Avatar billede kinn Nybegynder
27. september 2007 - 12:21 #6
En kammerat har så sendt det samme link til mig ??????  Tak for hjælpen problem løst med åben cmd setup.exe /admin og så er det bare der ud af ....... Super og TAK Tak

Hvis i laver et svar kan i dele point er det ok ...
Avatar billede psyclown Nybegynder
27. september 2007 - 12:29 #7
Det må være populært det link :)
Avatar billede kinn Nybegynder
27. september 2007 - 13:27 #8
Ja det må det være ...... Jeg har dog lige et lille problem med denne setup.exe /admin for jeg får kun lov til at opgraderer ikke lave en fuld installation ??????  Jeg får fejlen fra Windows installer " Opgraderingsfilen kan ikke installeres via windowsinstaller, fordi det program der skal opgraderes, ikke findes eller er forkert version .Kontroller, at det program, der skal opgraderes, findes på computeren og at du har den rigtige opgraderingsfil "    puhaaaa jeg kan godt få den til at installerer på en maskine hvor Office 2007 ligger på.
Avatar billede psyclown Nybegynder
27. september 2007 - 13:44 #9
har du prøvet at bruge Option B istedet for A i den der guide ?
Avatar billede venturer Nybegynder
12. oktober 2007 - 08:15 #10
Smider lige et svar. Bedre sent end aldrig.