Avatar billede recoverydvd-rom Nybegynder
26. september 2007 - 19:58 Der er 12 kommentarer

Lade stik man stikker ind i stiket i sin bærbar er gået i stykker

Hey ! en ven er kommet til at smide sin bærbar på gulvet, og har bet mig om at kigge på den, jeg har åbnet den bærbar og står nu med bundkortet i hånden og kan se at stikket er gået i stykker,

Jeg vil derfor høre hvad jeg gøre vider, da jeg godt vil have et nyt stik på, enten sat på eller bare købe stikket, men hvor ? please help me

Mvh. Recoverydvd-rom
Avatar billede a1a1 Novice
26. september 2007 - 20:07 #1
så lod et andet stik på? (hvis man kan), eller træk ledninger fra eksiserende (det knækkede) stik og sæt ekstra "connector" stik på (kan sikkert fåes hos brinck.dk)

;o)
Avatar billede truelz Nybegynder
26. september 2007 - 20:30 #2
Avatar billede a1a1 Novice
26. september 2007 - 20:47 #3
psst... http://www.elfa.com/ eller http://www.elfa.dk/ sælger møbel inventar ;o)
Avatar billede truelz Nybegynder
26. september 2007 - 20:52 #4
Hov, den miderste skulle ikke være med :)
Kunne ikke huske adressen, så kontrollerede... Og tilføjede så bare den rigtige også. Heh
Men de to andre skulle altså være gode nok, har handlet fra dem adskillige gange.
Avatar billede recoverydvd-rom Nybegynder
26. september 2007 - 22:14 #5
Hva kan man slet ikke få et svar man kan bruge til noget her ???

Det er stikket i den bærbar pc'er det er gået i stykker & ikke ladeledningen der fejler noget

Og det er lodet på printet (bundkort)

Please help so all
Avatar billede truelz Nybegynder
26. september 2007 - 22:30 #6
Jamen... Du har da ikke givet os noget som helst brugtbart. Din mulighed er jo, som a1 sagde i første kommmentar, at finde et stik som det der sidder på bundkortet og skifte det ud.
Du spørger hvor du kan købe et stik, og det har vi så svaret på...
Avatar billede recoverydvd-rom Nybegynder
26. september 2007 - 22:39 #7
Okay hvis det er tilfælet så giv et link, eller et navn for kan ikke finde noget stik på nogen af sidderne
Avatar billede truelz Nybegynder
26. september 2007 - 22:47 #8
Gå efter batteristik ved Elfa
Avatar billede recoverydvd-rom Nybegynder
26. september 2007 - 23:34 #9
De har ikke et med 5 ben på snøft
Avatar billede truelz Nybegynder
27. september 2007 - 07:36 #10
5 ben? Det var ellers ikke så lidt. Sådan et kan du muligvis finde under cirkulære stik, jeg mener begge butikker har sådan en sektion.
Avatar billede recoverydvd-rom Nybegynder
27. september 2007 - 21:30 #11
Det er et DC-socket, under billeder på side 8
Og det her 6 ben og ikke 5, men tror at de 4 i hjørnerne er til at fast gøre stikket på printet, og det stik ligner det meget som man bruger til DELL pc'er
Avatar billede kronberg Nybegynder
22. marts 2009 - 10:01 #12
Hejsa

Jeg har faktisk lige fået det lavet hos www.traderjoe.dk

375, hvis man selv kommer med motherboardet, eller 995 hvis man kommer med hele computeren, jeg valgte den billige :-}