Avatar billede haugesen Nybegynder
24. september 2007 - 21:25 Der er 6 kommentarer

fejlmelding ved liveupdate

Hej eksperter.
Min søn har betalt knap 500,- for at få forlænget sit Norton program. han kører Vista  og der var et 90 dages prøveudgave med hans computer. Hans konto hos Norton er registreret til engang i sept. 2008, men ved liveupdate melder maskinen fejl noget med LU og så nogle numre. Npr man ringer til Symantic bliver der sagt at opkaldet koster 120,- og at der henvises til deres chat side. Vi har sendt flere mails til Symantic, dog uden svar. Kan man kræve handelen ophævet, eller hvad gør han ??
Avatar billede fromsej Praktikant
24. september 2007 - 21:31 #1
Ærgrer sig af H til og skrotter det møgprogram.
De er ganske enkelt sjofle i deres behandling af kunderne/brugerne.
Heldigvis findes der alternativer der er langt bedre, med bedre support og ikke mindst supporten er gratis.

Om i kan ophæve handlen ved jeg ikke.
Avatar billede fromsej Praktikant
24. september 2007 - 21:32 #2
Avatar billede rene37 Nybegynder
24. september 2007 - 22:02 #3
Enig i at Norton ikke er det bedste til prisen. Det sænker ofte hastigheden på computeren en del fordi det bruger mange system resurcer. Du kan prøve at vente ca. 14 dage og så prøve at køre live update igen. Norton er ind i mellem slemme til at få lagt en opdatering ud som ikke virker, men retter det normalt inden for 14 dage.
Avatar billede tiger_dk Mester
24. september 2007 - 22:05 #4
Får Kaspersky Antiviris, det ved man hvad er ! Har det selv, har ikke haft bøvl med det !

www.kaspersky.dk
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
24. september 2007 - 22:19 #5
Ring til Norton igen og glem det med opakldet koster 120,- det kan de ikke forlange når det er deres problem.
Har selv brugt deres program gennem 3 år, men opfatter det som skod nu, bruger Avast Antivirus og PC Tools Firewall nu,som begge er gratis og fuldt ud lige så gode som betalings programmer. :)
Avatar billede rene37 Nybegynder
24. september 2007 - 23:12 #6
Prøv at kigge på programmet NOD32. Det er et tjekkisk program som faktisk har fået ret gode anmeldelser i div. tests. Programmet koster kun 273 kr ved download, men kan vist kun fåes på engelsk og svensk endnu. Har ikke selv prøvet det endnu men overvejer det for man kan hente en 30 dages prøve version.

Læs mere her: http://www.eurosecure.com/site.asp