Avatar billede lund_dk Praktikant
24. september 2007 - 20:54 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kontaktperson opdateres ikke

Jeg har en kontakt person på min MSN, hvis nick og oplysninger ikke opdateres. Hvorfor?

Der er sat hak i opdater oplysninger for kontaktpersoner, har forsøgt at slette, og geninstallere MSN, men er stadig det samme :(
Avatar billede nva Praktikant
25. september 2007 - 08:15 #1
Ser du den person online? Ellers er du måske blokeret.
Avatar billede lund_dk Praktikant
25. september 2007 - 08:26 #2
Personen er online, jeg kan skrive med personen og vedkommende er ikke blokeret.
Avatar billede nva Praktikant
25. september 2007 - 10:35 #3
Har du prøvet at slette selve kontaktpersonen og adde vedkommende igen?
Avatar billede nva Praktikant
27. september 2007 - 09:51 #4
Lægger et svar, som du bare afviser, hvis mit input ikke kunne bruges.
Avatar billede lund_dk Praktikant
08. oktober 2007 - 17:42 #5
Du får point for indsatsen, selvom problemet stadig ikke er løst :)