Avatar billede tjerner Nybegynder
24. september 2007 - 18:32 Der er 2 kommentarer

Opsætning af skærm (Samsung940BW - 8800GTS)

Hej, jeg har lige købt et nyt grafikort og jeg har nu et lille problem, efter at jeg er startet med at bruge DVI er mit billede blevet meget sløret, og eftersom auto adjustment ikke virker med DVI kan jeg ikke rigtigt få det til at se godt ud.

Jeg har prøvet at køre den guide der er i nvidia's drivere med lige meget hvad er det meget utværet.

Yderligere undre jeg mig over hvorfor at punktet Billedeskarphed står til ingen, og det kan jeg ikke ændre på.

på selve skærmen har jeg heller ikke noget mulighed for at indstille skarphed
Avatar billede kabbak Professor
24. september 2007 - 19:54 #1
har du den rigtige opløsning, er det ikke denne, den kører 1440 x 900
http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=216674
Avatar billede tjerner Nybegynder
27. september 2007 - 16:57 #2
Yep, opløsningen er korrekt, jeg har dog løst problemet nu, det skyldes at jeg manglede at oprette en skærm profil i de nyeste Nvidia drivere, jeg må indrømme jeg ikke helt er klar over hvorfor det skulle være nødvendigt, men efter jeg gjorde det virker det helt fint.