Avatar billede frichke Nybegynder
24. september 2007 - 10:07 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Hvordan deaktiverer jeg denne advarsel

Jeg har smidt et screendump af advarslen p dette link.

www.frichke.dk/Eksperten/sikkerhedsoplysninger.jpg

Hvordan deaktiverer jeg denne meddelelse?
Avatar billede michael_stim Ekspert
24. september 2007 - 10:08 #1
Avatar billede frichke Nybegynder
24. september 2007 - 10:15 #2
Tak.
Var faktisk ikke klar over at store og små bogstaver gjorde en forskel
Avatar billede montago Praktikant
24. september 2007 - 10:18 #3
Hey michael... du skal smide et svar, når du svare

hey friche - du skal bede om et svar når du får et

ellers kan vi andre jo ikke se om der er svare / accepteret.

god dammit...
Avatar billede nielle Nybegynder
24. september 2007 - 10:20 #4
montago> Læs denne her fra admin:

http://www.eksperten.dk/enyt.phtml?id=164

Specielt bullet nr 3.
Avatar billede michael_stim Ekspert
24. september 2007 - 10:26 #5
montago>>???
Avatar billede frichke Nybegynder
24. september 2007 - 10:50 #6
Man smider først et svar, når det er et svar man kommer med, indtil da er det blot en kommentar. Ellers skaber det mere forvirring end gavn.
Og det var netop blot en kommentar/rettelse til mit spørgsmål, da jeg havde angivet et forkert link til at starte med.

Spørgsmålet står stadig åbent og venter på et svar. Kommentarer der kan lede i den rigtige retning er også velkomne.

frichke
Avatar billede vejmand Juniormester
24. september 2007 - 11:06 #7
Prøv følgende, jeg er ikke 100% sikker:

Funktioner -> Internetindstillinger -> Sikkerhed -> Internet -> Brugerdefineret niveau -> Prik i "Aktiver" under "Vis blandet indhold"
Avatar billede nielle Nybegynder
24. september 2007 - 11:10 #8
Den eneste måde at slippe af med din advarsel er ved ikke at blande HTTP- og HTTPS- links. Hold diog 100% til et af dem.
Avatar billede nva Praktikant
24. september 2007 - 11:12 #9
--------------------------------------------------------------------------------
funktioner>internetindstillinger>avanceret
Der kan du fjerne fluebenet i>Vis advasel vis der skiftes mellem sikker og usikker tilstand.
Avatar billede nielle Nybegynder
24. september 2007 - 11:16 #10
Der mangler vist lidt baggrundsbeskrivelse i spørgsmålet:

1) Er det fordi du siddar og laver en hjemmeside og så så får den fejlbesked på din side?

eller er det fordi:

2) Du browser rundt på en hjemmeside som du ikke selv har lavet?

Generelt er det ikke nogen god ide at sænke sikkerheds-nivauet i din browser.
Avatar billede montago Praktikant
24. september 2007 - 11:16 #11
* Indlæg som "Kommentar" eller "Svar"

[_[ Generelt set bør man kun lave sine indlæg som et "Svar" hvis man er rimelig sikker på at ens forslag kan være løsningen på spørgsmålet ]_] , eller hvis spørger direkte beder om det. Det er ikke velset at lave alle sine indlæg som et "Svar" da dette kan skabe forvirring i spørgsmålet. Husk også på punkt 2.1.18 i reglerne mht. at lave et "tomt" eller irrelevant svar i håb om at få nogle lette point.
Avatar billede vejmand Juniormester
24. september 2007 - 11:22 #12
montago >> Hvorfor spammer du dette spørgsmål?
Du modsiger jo dig selv.
Først kræver du at der bliver lagt som svar, siden fører du bevis for det modsatte?
Alle kan vist godt blive enige om det ikke er særlig relevant i dette spørgsmål....
Avatar billede frichke Nybegynder
24. september 2007 - 12:30 #13
vejmand>>
du kom med den rigtige "kommentar".

nva>>
Det var ikke hel det jeg søgte. Det gjorde blot at en masse advarsler, som jeg tideligere havde svaret permanent ja eller nej til, nu dukkede op igen.

nielle>>
Ja, jeg skulle måske have forklaret hvad det er jeg sidder og browser rundt i. Vi er 30-40 medarbejdere, der arbejder direkte i system, der ligger i Norge. Alt køres via Internet Explorer. Det er et https://... site. Og der er en masse af explorers egne sikkerhedsadvarsler der poppe op heletiden, hver gang jeg klikker mig rundt i strukturen. De fleste kan man som regel klikke ja eller nej til engang for alle, så explorer husker indstillingerne, men ikke den omtalte advarsel.

montago>>
Jeg forstår godt hensigten med dit indlæg, og er også delvist enig. Jeg foretrækker dog at det hele kører på "kommentar"-plan. Til sidst afslutter jeg så samtalen ved at bede om et "svar" der kan tildeles points.

- and the points goes to..... vejmand (smider du et svar)
Avatar billede vejmand Juniormester
24. september 2007 - 13:10 #14
Velbekomme, svar kommer her.  :-)