Avatar billede sylle Novice
24. september 2007 - 08:49 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

swf til mpeg - program til konvertering af swf til DVD

Hej med jer,

Kan nogle hjælpe mig med et program - enten til pc eller mac, som kan konverterer min swf fil til dvd format (mpeg). Jeg har lyd med i filmen, så det skal gerne understøtte dette også. Hvordan får jeg den til at afspille dvd'en af sig selv når den sættes i afspilleren?

Håber I kan hjælpe

/Sylle
Avatar billede nva Praktikant
24. september 2007 - 08:55 #1
SUPER kan konvertere alt http://www.erightsoft.com/SUPER.html - næsten da ;)
Avatar billede nva Praktikant
24. september 2007 - 08:57 #2
Mht. automatisk afspilning, så gå ind i 'denne computer' og højreklik på dit cd-drev, hvor du så vælger hvilken handling du ønsker ved forskellige slags filer.
Avatar billede nva Praktikant
27. september 2007 - 09:53 #3
Lægger et svar, som du bare afviser, hvis mit input ikke kunne bruges.
Avatar billede sylle Novice
01. oktober 2007 - 17:56 #4
Hej nva
Mange tak for dit svar - jeg vil prøve mig frem og se hvad SUPER kan gøre :o)

Mvh Sylle