Avatar billede tipperen Nybegynder
08. juni 2001 - 11:34 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

TV-Out

Jeg står her med et lille problem ang. TV-Out på Geforce3. Hváfor et kort skal jeg vælge hvis jeg vil være sikker på af få den beste TV-Out, Nvidia & næsten alle andre producenter bruger en chip der hedder Conexant men Asus burger Phlips, er der nogle der ved hvad jeg skal vælge, eller endnu bedre er der nogle der har et link, til en test af TV-Out.
På forhånd TAK!
Avatar billede qzar Nybegynder
08. juni 2001 - 11:37 #1
Jeg tror sådan set at de forskellige kører lige fint med tv out. Jeg har selv et temlig billigt grafikkort jeg kan ikke lige huske hvad det hedder men det kører fint nok tvout med dvd!

-Jonas
Avatar billede webmasterdk Praktikant
08. juni 2001 - 11:45 #2
umiddelbart ville jeg sige at phillips ville være bedre da de har langt mere erfaring inde for video, og til conexant kender jeg kun modemmer, men på den anden side er phillips ikke så udbredt inde for computer industrien!
Avatar billede misbruger Nybegynder
08. juni 2001 - 12:20 #3
Er der så ngen der kan svare på, at hvis jeg tilslutter gennem s-vhs, så er min tv skærm bare sort?
Avatar billede webmasterdk Praktikant
08. juni 2001 - 12:31 #4
misbruger >>på fx et asus 3300 skal du indtstille hvilket format du ønkser at bruge altså pal, ntfs etc ect
Avatar billede chriller Nybegynder
08. juni 2001 - 14:54 #5
qzar! du deltog i besvaringen på mit spørgsmål i hvordan man får Flash5 til at loade en .txt fil. Jeg kan nu se at jeg har uddelt point til den forkerte person...det er dig der fortjener dem, da du har det rigtige svar, eller var ved at give mig det. MEN jeg fik det aldrig så jeg vil gerne have at du sender en mail til mig på Christian_aaroe@skolekom.dk hvis du da vil hjælpe mig, så skal jeg se hvad vi kan gøre ved pointene!
Håber det er okay med dig.

Christian
Avatar billede morten_rasmussen Nybegynder
08. juni 2001 - 16:54 #6
Christian... Var du på bornholm sidste år?

Morten Rasmussen