Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
23. september 2007 - 19:18 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

TV-tuner

Hej Eksperter!

Jeg har en projektor og har hidtil brugt en gammel vhs-maskine til at få TV på den.

Den er desværre gået i stykker nu så jeg skal have fundet på noget andet.

Jeg har søgt lidt rundt og faldet over nedenstående produkt, men vil lige forhøre mig lidt herinde først :)
http://www.pixmania.com/dk/dk/321116/art/samsung/dvb-t-tuner-dtb-b460f-hdm.html

- Den tilsluttes et almindelig antennestik ikke?
- Jeg får antenne gennem Stofa - Deres ikke digitale kanaler kan da stadig ses igennem maskinen ikke?

Ellers nogen der har nogen gode råd/idéer til området.

Jeg vil gerne have forholdsvis høj kvalitet i billede/lyd.

På forhånd mange tak :)
Avatar billede cyaegha Nybegynder
23. september 2007 - 19:30 #1
DVB-T er det jordbaserede. Du skal have et DVB-C for digitale kabelkanaler.

Modtager du både digitale og analoge kanaler? Fra stofa.

Dimsen kan kun afkode DVB-T signaler, og du kan kun benytte boksen til de kanaler som kommer via husantennen.
Avatar billede cyaegha Nybegynder
23. september 2007 - 19:33 #2
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
24. september 2007 - 17:06 #3
hvad er forskellen på jordbaseret og en kabelkanal?

Det er også meningen jeg kun skal kunne se hvad jeg ellers skal kunne se på en normal TV
Avatar billede cyaegha Nybegynder
24. september 2007 - 17:33 #4
http://www.perch.dk/dvb/DVB.php
Så skal du vist lige læse denne her. Kanalen er den samme, men signalet er ikke. Og hvis du mener analogt, med "normalt" tv, så skal du selvfølgelig også sørge for at have en analog tuner.
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
15. oktober 2007 - 15:12 #5
lukker