Avatar billede macmiskenn Nybegynder
23. september 2007 - 18:52 Der er 3 kommentarer

Skal bruge et Bluetooth ExpressCard

Hej, jeg leder efter et bluetooth expresscard til min bærbare.
Jeg vil nemlig ikke have en usb-dongle stikkende ud af den hele tiden, da det er upraktisk.

Findes sådan et expresscard?
Avatar billede darrich Novice
25. september 2007 - 15:03 #1
Mig bekendt ikke.

Det er normal kun netkort (til kabel/wireless) som man kan få som ExpressCard / PCMCIA. Hvis det findes skal det nok være et wireless netkort, som har det bluetooth som ekstra feature, men jeg er ikke bekendt med nogen som har det.
Avatar billede uniset Nybegynder
21. januar 2008 - 15:35 #2
Jeg er selv på udkig og har hørt at det kommer, men at release endnu er ukendt
Avatar billede macmiskenn Nybegynder
24. marts 2008 - 23:25 #3
Nu har det her topic været åbent pænt længe, giver points til den første der giver et svar, er ligeglad hvad.