Avatar billede muerteh Praktikant
23. september 2007 - 16:52 Der er 15 kommentarer

Mus opfører sig underligt

Jeg har en Logitech G3 laser mus, og når jeg flytter den rundt hurtigt, er det ligesom at markøren ikke kan følge med... så den bliver stående samme sted imens jeg flytter musen hurtigt... hvis jeg sænker hastigheden, kommer den med igen.

Jeg har lige installeret min USB2.0 driver igen, og ingen forskel.

Jeg har prøvet på en anden computer (vista), og der er ingen problemer. Men på denne (xp), kan jeg bare ikke gennemskue problemet.
23. september 2007 - 17:22 #1
... bare for at dele problemet på midten - prøv med en anden mus ?
Avatar billede muerteh Praktikant
23. september 2007 - 17:26 #2
jaer det virker fint, og samme mus virker på en anden computer der kører vista. Men må være et software-problem af en slags

Bundkortet er iøvrigt et ASRock 939 Dual SATA2... kan ikke finde en driver til USB 2.0 til dette kort specifikt på nettet, så kan godt være problemet... måske nogen er bedre til at lede end mig? :)
23. september 2007 - 17:52 #3
Avatar billede muerteh Praktikant
23. september 2007 - 17:59 #4
har hentet og downloaded deres driver.... den fylder mere end min grafikkorts-driver, men alligevel ingen forskel ;)
Avatar billede muerteh Praktikant
23. september 2007 - 18:27 #5
hentet og installeret* ;)
23. september 2007 - 18:36 #6
... og reslutat ?
Avatar billede muerteh Praktikant
23. september 2007 - 18:57 #7
står oppe over ;) rettede bare mit volapyk
Avatar billede hcma Novice
23. september 2007 - 19:19 #8
kontrolpanel -> mus -> markøregenskaber -> hastighed  ???
Avatar billede muerteh Praktikant
23. september 2007 - 19:27 #9
det har overhovedet ikke noget med det at gøre ;) ligemeget hvad hastigheden står på, bliver den jo ikke stående på midten af skærmen, hvis jeg kører den hurtigt til siden, velda ;)
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. september 2007 - 19:43 #10
Du modsiger dig selv...

"så den bliver stående samme sted imens jeg flytter musen hurtigt... hvis jeg sænker hastigheden, kommer den med igen."

"ligemeget hvad hastigheden står på, bliver den jo ikke stående på midten af skærmen, hvis jeg kører den hurtigt til siden, velda ;)"
Avatar billede muerteh Praktikant
23. september 2007 - 19:47 #11
nårh, ja okay... det er så en misforståelse. "hvis jeg sænker hastigheden" = hvis jeg begynder at bevæge musen langsommere....... altså, når jeg flytter musen med en vis hagtighed, holder den op med at opfatte at man overhovedet flytter den, og bliver simpelthen stående det sted på skærmen hvor hastigheden blev øget over grænsen for hvad den kunne klare..... Håber det blev mere forståeligt ;)
Avatar billede nva Praktikant
24. september 2007 - 09:30 #12
Har du prøvet at skifte underlag?
Avatar billede muerteh Praktikant
24. september 2007 - 13:32 #13
.... det er ikke underlaget ;)
Avatar billede muerteh Praktikant
24. september 2007 - 17:14 #14
okay, jeg er så den største mongol nord for alperne...... det VAR så min icemat black der bare ikke kan sammen med denne mus..... beklager, folkens ;)

nva, det er vel egentlig dine point, så ;D
Avatar billede nva Praktikant
27. september 2007 - 09:54 #15
;)