Avatar billede hvem Nybegynder
23. september 2007 - 14:59 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

tråløsrouter

Jeg har en trådløs router fra Cybercity. og en bærbar pc, samt en stationær computer, hvor der er en printer til. Så mit spørgsmål går på, om det er nok til, hvis jeg skal printe ud fra den bærbar pc, videre den stationær computer. kan det lad sig gøre?

Hilsen Hvem
Avatar billede bufferzone Praktikant
23. september 2007 - 15:02 #1
Det kan det. Du skal dele printeren ud på den stationære så kan du tilgå den via det trådløse netværk.
Avatar billede pbj_dk Nybegynder
24. september 2007 - 17:37 #2
- og såååååå liiiige huske at åbne div. software firewals ( ikke XP's) du ellers har ( F.eks Norton, Trend mv ) på den PC, der har printeren. - ellers kikser det ;-)
Du skal åbne for, at den bærbare godt må komme ind på den stationære.
Læs mere her http://www.microsoft.com/windowsxp/using/networking/expert/honeycutt_july2.mspx
Avatar billede hvem Nybegynder
29. september 2007 - 16:44 #3
Okay, det prøver jeg så. Tak for hjælpen. husk lige at ligge et svar. :-)
Avatar billede pbj_dk Nybegynder
29. september 2007 - 17:11 #4
Velbekomme - eeeehhh overse lige, at jeg troede du havede XP :-)
Avatar billede hvem Nybegynder
29. september 2007 - 19:01 #5
jeg bruger xp på den stasionær pc, og vista på den bærbar
Avatar billede pbj_dk Nybegynder
29. september 2007 - 20:32 #6
OK - så har du posted lidt forkert i Eksperten : Spørgsmål & Svar : Styresystemer :: Workstation :: Windows 9x :: tråløsrouter : ( se Windows 9x ??? )
- men skidt, vi ved hvad du mener :-)