Avatar billede krummel Juniormester
23. september 2007 - 11:00 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

bedste mysql klient

Jeg har brugt mysqlfront de seneste fem år, og der er ikke kommet updates siden da. Derfor tænker jeg, at der må være nogle andre gode klienter, som er up-to-date.

Nogle der kan anbefale nogle klienter? skriv gerne om de er gratis eller koster.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
23. september 2007 - 11:39 #1
det er vist http://heidisql.com/ der er videreudviklingen af mysqlfront - til en vis grad. Ellers kig på http://mysql.com/ og se hvad der ellers er.
Avatar billede ffsoft Praktikant
23. september 2007 - 17:37 #2
Avatar billede arne_v Ekspert
23. september 2007 - 17:48 #3
Der er masser at vælge imellem.

ffsoft har linket til MySQL's egen

DBDesigner4

SQLyog

Toad

PHPMyAdmin hvis web er fint

etc.

Alle er gratis, så du kan hente dem og prøve hvilken du foretrækker.
Avatar billede krummel Juniormester
23. september 2007 - 19:39 #4
Tak for links - jeg kigger på dem alle, så giv svar og få point.

Erik: Lækkert at se MySQLFront under nyt navn og opdateret

Arne: PHPMyAdmin er noget være bras :-)

Fandt også en der hedder Navicat (trail version) - den virker rigtig lækker.