Avatar billede jeveko Nybegynder
22. september 2007 - 23:55 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

Link til side med kort over jernbaner og deres sporskift

Så en gang nogle pdf dokumenter som indholde alt om vhordan de danske jernbanner så ud, vhor sporskiften var, hvor singaler var placeret.

har set to side, en offciel som vist nok lå på bannedanamrk
og en anden en som en tog intereseret havde lavde.

men nu kan jeg ikek finde nogen af dem

jeg har prøvet at søge google
jeg har prøvet banedanamaks side.

men begge ting uden resultat.
Avatar billede enya Nybegynder
23. september 2007 - 00:02 #1
Ved ikke om dette link kan bruges: http://www.bane.dk/visArtikelLinks.asp?artikelID=76
Avatar billede enya Nybegynder
23. september 2007 - 00:04 #2
Avatar billede jeveko Nybegynder
23. september 2007 - 00:12 #3
Nej, de to viser kun genretl information om strækningerne, det jeg ønkser er infromationer om hvor sporskift og signaler er placeret.
Avatar billede enya Nybegynder
23. september 2007 - 00:15 #4
Ok - det var osse bare et forsøg.. Håber du finder det..? :)
Avatar billede jeveko Nybegynder
23. september 2007 - 00:47 #5
Efter lidt omvejer via den uoffiecille

http://dk.trackmap.net/

som jeg fandt ved at gå fra link til llink ti link startende med en jernbaneklub
stod hvordan man kunne finde den, det er stadig gældene slev om de har samlet alle informationer i samme pdf fil tibø her

http://www.bane.dk/visArtikel.asp?artikelID=1195

men tak for hjælpel af ligevel.
Avatar billede enya Nybegynder
23. september 2007 - 00:53 #6
Fint du fandt det.. Men så var jeg jo osse på rette spor.. :)
Avatar billede enya Nybegynder
23. september 2007 - 02:02 #7
>jeveko: Husk at lukke spørgsmålet også.. Mvh.
Avatar billede martin_moth Mester
23. september 2007 - 10:42 #8
Ellers kan du se signaler og sporskifter for strækningerne i TIB'erne:

http://www.bane.dk/visArtikel.asp?artikelID=1195 (tib Ø eller tib V)

PS: Det kort du selv har fundet passer IKKE for Svendborg - der er spor 3 helt fjernet, og sporskiftet der forbinder spor 1 og 2, længst væk fra Odense, er fjernet og er erstattet af 2 sporstoppere (blot et hurtigt tjek).
Der er garanteret andre steder det heller ikke passer
Avatar billede Slettet bruger
23. september 2007 - 11:55 #9
hvad i alverden skal du dog bruge det til i disse terror-tider ?
Avatar billede jeveko Nybegynder
23. september 2007 - 17:41 #10
Tak for svarene.

Det jeg skal bruge er se på det af ren interesse, og at jeg havde en diskutions med en om hvor mange spor der var mellem 2 stationer.