Avatar billede pzyrex Nybegynder
22. september 2007 - 13:33 Der er 4 kommentarer

Vurdering af hjemmeside

Hej,

gider I vurdere min meget simple hjemmeside, som egentlig fungere primært som en blog :)

Her tænker jeg egentlig bare alt: design, kodening, evt. fejl, idéer til hvad jeg kunne gøre / ændre, osv.

Også gerne bare inspiration til indhold, eller kommentere til indhold, ville også være rart

http://www.qlimax.dk
Avatar billede pzyrex Nybegynder
23. september 2007 - 13:11 #1
Det var satme ikke meget respons jeg kunne få!
Avatar billede viggosmor Nybegynder
28. september 2007 - 22:06 #2
Jeg synes det er et lidt trist design, der mangler ligesom nogen kontraster til det meget hvide.
Det er meget hvidt i hvidt...
Avatar billede cortx Nybegynder
20. november 2007 - 09:43 #3
Enig med viggosmor - lidt mere farve! :) Og lad være med at have første bogstav fed, og resten ikke, det ser ikke pænt ud og er forvirrende for øjet :)
Idéen med et lille site, er såmen godt nok, men personligt synes jeg du skal droppe iframe og bruge eventuelt php til include.

Teksten i dit toplogo, den er umiddelbart gemt i dårlig grafik - den er i hvert fald grumset - og så bestem dig for temaet. Din tekst er pixel og billedet af gaven er helt rent. Bestem dig, det ene eller det andet :P Personligt, ville jeg foretrække at du fandt en mere stilfuld skrifttype til det :)

Rasmus H,
Cortx
Avatar billede lesp Nybegynder
16. juni 2008 - 19:50 #4
Hvorfor betale penge for sådan noget? Det er da noget af det dummeste :S