Avatar billede bennyLava Nybegynder
21. september 2007 - 20:08 Der er 9 kommentarer

reperation af pavilion dv6000

hejsa alle sammen

Da jeg skulle tænde for min bærbar i dag kunne den ikke tænde. Lysene blinkede én gang i et kort øjeblik og stoppede. Jeg har prøvet at køre med batteri og med strøm, men ingen af delen virker.

Nogen der har en idé om hvad der kan være sket, og evt. navnet på en god reperatør i København?

Venlig Hilen
Robin
Avatar billede thesheriff Nybegynder
21. september 2007 - 20:14 #1
Hej Robin

Velkommen til Eksperten :)

Jeg kan se, at du er ny her og er kommet til at oprette det samme spørgsmål to gange, hvilket ikke er tilladt.

Læg et svar i et af dem og accepter dette, så spørgsmålet lukkes.

Læs meget gerne denne faq:

http://expfaq.dk/
Avatar billede bennyLava Nybegynder
21. september 2007 - 20:17 #2
Okay:)
Avatar billede stefanandersen Nybegynder
21. september 2007 - 20:26 #3
har du prøvet at tage batteriet ud af maskinen og bruge strøm via ledning ??
Avatar billede bennyLava Nybegynder
21. september 2007 - 20:28 #4
Jep det har jeg.
Avatar billede stefanandersen Nybegynder
21. september 2007 - 20:49 #5
okay
Avatar billede justrace Novice
22. september 2007 - 16:54 #6
Jeg havde en gang en Compaq, den gjorde det samme. Jeg købte en ny. Konen brokkede sig godt nok, men så bad jeg hende om at tænde for den...
Avatar billede bennyLava Nybegynder
22. september 2007 - 20:52 #7
Det er nok lidt billigere at sende den til reparation hehe. Især når den kun er 9 måneder gammel.
Avatar billede justrace Novice
22. september 2007 - 21:12 #8
Er der så ikke garanti på dyret?

Noget helt andet, har du tjekket om din strømforsyning virker? det lyder som et dødt/fladt batteri, sammen med en oplader der ikke lader. Måske dit strømstik er defekt, men det kan du jo kontrollere ved at se om ladelampen lyser.

>En pc er en el-artikel, og el-artikler skal have strøm. :-P <
Avatar billede bennyLava Nybegynder
22. september 2007 - 21:26 #9
Ladelampen lyser... Og jo der er garanti på :) men ville bar høre om jeg selv kunne ordne problemet i stedet for at sende den til reparation... Det vil jo tage 1 måned!