Avatar billede tnla Mester
21. september 2007 - 15:55 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Browser vindue for lille

Når jeg klikker på et link og et nyt browser-vindue åbner, fylder det nu pludselig kun lidt af skærmen (ligesom et pop-up vindue), så jeg er nødt til at maximere det hver gang, hvor det normalt plejede at fylde hele skærmen når det åbnede. Hvordan får jeg det til dét igen?
21. september 2007 - 16:22 #1
Prøv dette ->

TRÆK vinduet til max størrelse - kun ét åbent.
[SHIFT] + krydset i hjørnet.
Så forbliver den det ønskede størelse næste gang...
Avatar billede tnla Mester
23. september 2007 - 19:09 #2
Hvad mener du med "[SHIFT] + krydset i hjørnet"?
23. september 2007 - 20:01 #3
Holde [SHIFT] tasten på tastaturet nede imens du med med musens venstre tast pænt klikker på det røde + kryds i hjørnet af vinduet på skærmen... *S*
Avatar billede tnla Mester
23. september 2007 - 20:20 #4
Ja ok, så forstod jeg det rigtigt. Men vinduet lukket bare ned, når jeg gør det.
Avatar billede tnla Mester
23. september 2007 - 20:22 #5
Og jeg kan ikke trække det nogen steder med musen...
23. september 2007 - 20:41 #6
... den skal IKKE være maximeret først ...
(Og vinduet skal 'lukke' ned ved "musens venstre tast pænt klikker på det røde + kryds i hjørnet af vinduet på skærmen" *S*) - og SÅ bør den huske størrelse næste gang programmet bliver startet...
Avatar billede tnla Mester
24. september 2007 - 08:01 #7
Ok, men vinduet (det lille) rokker sig ikke, når jeg holder Shift nede og forsøger at trække i krydset. (jeg holder venstreklik-tasten på musen nede, mens jeg peger på krydset og trækker)
Avatar billede tnla Mester
24. september 2007 - 09:21 #8
Jo, nu lykkedes det :-)

(skal bare pege lidt over krydset, ikke lige på det)

Jeg har point til dig...
25. september 2007 - 07:54 #9
Ping...

(Det var et [svar]...)

Jeg har da heler ikke skrivet noget om at trække i krydset ???
Avatar billede tnla Mester
25. september 2007 - 11:04 #10
Nej, sådan opfattede jeg bare "[SHIFT] + krydset i hjørnet". Men det lykkedes, så tak :)