Avatar billede wmtoole Nybegynder
20. september 2007 - 22:58 Der er 1 kommentar

Vista klient kan ikke omdøbe nyoprettede foldere på server 2000?

Jeg har en windows 2000 server som kører domain controler. På serveren er der et antal delte foldere (shares). Når en bruger som arbejder fra en Vista pc (den er tilmeldt domainet) opretter en folder på serverens share lykkedes det OK. Men når man så forsøger at omdøbe folderen (fra new folder) får brugeren en meddelelse om at filen findes ikke. Efterfølgende kan brugeren godt slette folderen. Jeg har forsøgt at gøre brugeren til Domain Administrator og desuden tildelt Full Control på Sharet lige meget hjælper det. Jeg har ledt overalt for at finde løsningen på problemet! Er der nogen der kan hjælpe?
Avatar billede sup3rior Nybegynder
02. december 2007 - 11:46 #1
Og der er ikke nogle NTFS permissions som skulle forhindre brugeren i at gøre dette?