Avatar billede cbondorff Nybegynder
20. september 2007 - 14:48 Der er 4 kommentarer

Hjælp til at lave program til cd rom

Jeg har brug for en person der kan udvikle et lille program til mig.

Programmet er helt simpelt:

Programmet skal lægges på en cd rom

Når man sætter cd'en i pc'en skal den åbne en side op af sig selv (Jeg levere grafik). På siden skal der indsættes 2 links. Når man trykker på linket skal browseren åbnes og linket følges.

Thats all :-)

Er der nogen der kender en person der kan lave dette program (Mod betaling naturligvis :-))
Avatar billede dstjulle Nybegynder
20. september 2007 - 15:02 #1
det har jeg en ide til hvor du selv kan lave det kik her http://www.html.dk/artikler/00035/
Avatar billede dstjulle Nybegynder
20. september 2007 - 15:03 #2
Avatar billede sherlock Nybegynder
20. september 2007 - 15:36 #3
Ja. Spar endelig pengene og lave en lille html-fil

http://www.mkdata.dk/pctutor/software/autorun.htm
Avatar billede dstjulle Nybegynder
16. november 2007 - 07:29 #4
har du fundet ud af det??