Avatar billede benkan Nybegynder
19. september 2007 - 00:28 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Langsom internet ved forskellige brugere.

Jeg har en PC installeret med Microsoft Media Edition 2005. Den booter automatisk op med en "All Users" konto, og åbner samtidig media center softwaren.
Jeg har oprettet yderligere 3 brugere med password ved login.
Når PCén booter op med All Users kontoen, så virker internettet hurtigt. Men når jeg logger på en af de andre konti så kører internettet ustabilt og med en langsom svartid.
Jeg har prøvet at skifte netkortet, men problemet er det samme.
Netkortet er et Realtek RTL8139/810X.
Problemet er opstået for nyligt.
Avatar billede benkan Nybegynder
19. september 2007 - 00:40 #1
Hvis All Users kontoen og en anden konto er logget på samtidig, og jeg vælger "skift bruger" funktionen, så virker ingen af dem optimalt.
Avatar billede benkan Nybegynder
29. august 2010 - 20:16 #2
Svar