Avatar billede xfiles Nybegynder
18. september 2007 - 15:49 Der er 7 kommentarer

afinstallation af mcafee Home Edition

Hej Eksperter

Er der en af jer der ved hvordan man kan afinstallere mcafee Home Edition 11.

Jeg har prøvet med mcafee's egen mcuninst.exe /all men vil meget gerne have den til at restarte efter et par minutter og uden brugers medvirken. Kan jeg løse dette på en anden måde.

mcuninst.exe /all virker men man skal efterfølgende genstarte systemet. Det må kunne gøres på en mere automatisk metode.

mvh Xfiles
Avatar billede thesheriff Nybegynder
18. september 2007 - 16:02 #1
Jeg forstår ikke helt - er det et problem, at der skal genstartes? For det kommer du jo nok ikke uden om :)
Avatar billede xfiles Nybegynder
19. september 2007 - 08:45 #2
Genstart skal bare ske ved at der kommer et popup besked på skærmen der fortæller at nu lukke systemet ned om 2 minuuter. Således at det giver brugeren en mulighed for at lukke sine applikationer. og sikre at data ikke går tabt.
Avatar billede thesheriff Nybegynder
19. september 2007 - 08:49 #3
Kan du ikke blot advare brugeren umiddelbart inden afinstallationen afvikles?
Avatar billede xfiles Nybegynder
19. september 2007 - 10:19 #4
Jo men det var for at undgå at jeg skulle ud til en masse brugere.
Avatar billede thesheriff Nybegynder
19. september 2007 - 11:04 #5
Hvordan kan en masse brugere sidde med Home Edition? Troede den var forbeholdt til hjemmebrug?
Avatar billede xfiles Nybegynder
20. september 2007 - 13:03 #6
Har selv løst opgaven - Siger tak for hjælpen til alle involverede parter.

mvh.

Xfiles
Avatar billede thesheriff Nybegynder
20. september 2007 - 14:44 #7
Velbekomme :)

Skriv lige løsningen, så andre også kan få glæde af den.

(Og husk at acceptere dit svar, så spørgsmålet lukkes).