Avatar billede jgkl Nybegynder
18. september 2007 - 14:51 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Logo i PDF print

Hej

Vi printer af og til vores faktura til en pdf vha cutepdf. Det virker kanon og det er gratis.

Nu kunne jeg dog godt tænke mig at tilføje et logo og en bundlinien, så den ligner vores brevpapir, er der nogen der kender et trick til dette ?

Vores faktura program, kan intet i den retning.

Jesper
Avatar billede falster Ekspert
18. september 2007 - 16:59 #1
Gratis er dette ikke. Men da jeg for år tilbage prøvede det, var det smart:

http://www.fineprint.com/products/fineprint/index.html

Gratis er til gengæld PDFTK Builder, som i hvert fald kan indsætte baggrundsbilleder. Nederst her:

http://angusj.com/pdftkb/
Avatar billede jgkl Nybegynder
28. november 2007 - 13:55 #2
Tjek lige BIO PDF den kan det snildt, med at lægge en hvilken som hels pdf fil bagved det du printer
Avatar billede jgkl Nybegynder
16. marts 2009 - 10:08 #3
Bedre sent end aldrig...

BIO PDF løste vores problem til ug+

Jesper