Avatar billede bjur Nybegynder
18. september 2007 - 13:11 Der er 4 kommentarer

Hjælp til virus og andet.

Jeg har for nylig reinstalleret min PC, men har forskellige problemer:

1. Jeg kører med AVG, som virusprogram, hvilket jeg egentlig troede var rigtig godt, men den har poppet op flere gange med der er fundet trojan horse og smider den i vaulten, hvorefter den tømmes. Det er typisk temp filer, men den kommer engang imellem, hvilket jeg mener ikke er optimalt, da den skal rense en gang for alle og komme videre, men findes der et bedre virus program end AVG?

2. Jeg har brug for at finde programmer der:
  - bedst kan rense reg. databasen.
  - Bedst defragmenterer reg. databasen bagefter
  - og et defragtmenteringsprogram generelt der bedst kan klare det. Windows eget er ikke optimalt.

3. Jeg kører på nuværende tidspunkt med Ad Aware 2007, men renser det godt nok eller er der andre og bedre programmer?

Jeg håber der er nogen der gider hjælpe.
På forhånd tak.
Avatar billede nva Praktikant
18. september 2007 - 13:30 #1
Avatar billede bjur Nybegynder
18. september 2007 - 14:01 #2
Ja, den kender jeg godt til, men søger folk der har egne erfaringer med de forskellige programmer.
Avatar billede nva Praktikant
18. september 2007 - 15:31 #3
Personligt bruger jeg den gratis AVG, XP's egen firewall, AVG Anti Spyware, Spywareguard og StartupMonitor. Har aldrig nogen problemer mht. virus/spyware. Desuden benytter jeg engang imellem Ccleaner til at rense lidt ud.
Avatar billede nva Praktikant
19. september 2007 - 09:21 #4
Lægger et svar, som du bare afviser, hvis du ikke kunne bruget mit input.