Avatar billede madsbau Nybegynder
18. september 2007 - 12:42 Der er 5 kommentarer

Flash 8 - få filen til at stoppe med at starte forfra

jeg har lavet en fil i Flash 8 (eng.)
og jeg har gjort den helt klar, men har bare det problem at jeg ikke kan få den til at stoppe med at køre forfra (loop)
jeg har prøvet forskellige ting, men skriv endelig så prøver jeg igen.

Mads
Avatar billede barklund Nybegynder
18. september 2007 - 12:58 #1
I HTML? Standalone?
Avatar billede madsbau Nybegynder
18. september 2007 - 13:16 #2
uhh så meget ved jeg slet ikke om det..

jeg er nybegynder med flash og har bare lært nogle småting..

hvis du kan forklare det lidt mere ville det være perfekt..

tak
Avatar billede rookieboy Nybegynder
18. september 2007 - 22:35 #3
lav en stop(); i sidste frame i din film eller slå loop fra under publishing settings.
Avatar billede madsbau Nybegynder
18. september 2007 - 23:20 #4
okay jeg har slået loop fra under publishing settings.

men det stop hvordan gør jeg det i sidste frame?
Avatar billede rookieboy Nybegynder
19. september 2007 - 09:09 #5
Du skrive følgende kode i første frame i Actionscrip panelet: Stop();

Du kan også bare slette alle andre frames efter første frame - så stopper playhead automatisk, da der ikke er flere frames at afspille i filmen.